Üniversiteli Banu Lez Çıktı

Merhaba arkadaşalar.Geçen gün başımdan geçen bir olayı anlatıcam.Üniversitede hastası olduğum bir kız var adı banu kızı çatr çatır yalaya yalaya sikmek istiyorum.Doyasıya ölürcesine götüne amına boşalmak istiyorum..Ders çalışma bahanesi ile bir araya geldik ve banu ile dersi bırakıp muhabbete başladık.Bana karşı biraz çekingen gibiydi ve pek yüz vermezdi.Bende neden böyle olduğunu söyledim ama boşver dedi cevap vermedi.Bende içimden şunu bi azdırıyımda güzelce bir sikeyim dedim.Ama ne yaptıysam kız azmıyor arkadaş nedenini sorduğumda ise ben lezbiyenim ve erkeklerden hiç haz almıyorum dedi ve ben beynimden vurulmuşa döndüm.Oysaki o kocaman kıcını okadar çok sikmek istiyordumki inanamazsınız.O memelerini sıım sıkı sıkmak patlatıncaya kadar, ıpıslak bir şekilde yalamak ama güzel kız lez çıktı bizim işte yattı.