Kızlık Bozma

Merhaba ben cenk.Melek adında bir kız arkadaşım vardı.Her zaman ders çalışırdık.Bir gün yine ders çalışmak için bizim eve geldik.Evde kimse yoktu ikimizden başka.Tam ders çalısırken göz göze geldik ve ben hemen dudaklarına yapıştı.Taş gibi götü beni zaten çıldırtıyordu.Hemen üstünü çıkarmaya başladım ve her tarafını yalıyordum.Melek inlemeye başlamıştı.Dur bir gören olucak diyordu.Bende bişey olmaz korkma deyip veriyordum ayarı.Daha sonra pantolonu çıkardım ve kiloduyla oynamaya başladım.Pembe kilodunuda çıkartıp kıpkırmızı amını gördüm ve hemen yalamaya başladım.Öyle güzeldiki amı içim yanıyordu.Melek tam anlamıyla zevke gelmişti artık sik beni erkeğim sik beni erkeğim demeye başladı.Bende çıkardım benim yarağı önce ağzına verdim.Daha sonra göğüslerinin arasında biraz gel git yaptım.Biraz sonra da otutturdum yarağıma ve bağırmaya başladı.Kökle erkeğim diye bağırıyordu.Belliydi kız hard dan hoşlanıyodu.Neyse ben bunu bi güzel siktim ve rahatladım.Bir sürü kan geldi amk.Kızmış.