Filiz Ablayı Siktim

Merhaba ben 18 yaşında İstanbul'da yaşıyorum.Evide dışarı bakarken birilerinin taşındığını gördüm.Biraz baktıktan sonra aman allahım ne göreyim taş gibi biir hatun var göğüsleri kocaman götü taş gibi ve dudaklarıda slikonlu gibiydi.Sonradan anladımki taşınanlar oymuş.Ben tabi bu ablayı kafaya taktım onu düşünerek otuzbir çekiyorum hep,Sonradan annemler vasıtasıyla samimi olduk tanıştık birbirimize gidip gelmeye başladık.Birgün evde yalnızken kapı çalındı.tam da onu düşünerek otuzbir çekiyorum.Apar topar üstümü düzelttim ve kapıyı açtım.Meraba dedi napıyosun yaramaz hiç görünmüyosun dedi.Bende sadece gülümsedim.Benim perdeleri takmama yardım edermisin dedi bende tabiki zevkle kabul ettim ve onun eve gittik.Ben perdeleri taktım sonra kola getirdi.Kolamızı içerken sende artık genç delikanlı olmuşsun kızlarla aran nasıl dedi.Bende iyi dedim ama çok utandım.daha sonra direk sen milli oldun mu dedi.Bende tabi kızardım bozuldum falan olmadım dedim.Der demez hamen dudaklarıma yapıştı ve şimdi tam sırası dedi.Ben o kadar heyecanlıydım ki ayaklarım titriyordu.Sonra bende hayvan gibi üstüne çıktım.Sevişmeye başladık.Dudaklarını ısırıyordum, sonra üstünü çıkardım ve sütyenini daha sonra o kocaman memeleri karşımda gördüm ve direk yumuldum.Başladım yalamaya.Yaklaşık 15 dakika doyasıya yaladım memelerini sonra pantolununu çıkarım ve altındaki klodunuda çıkardım.Nar kırmızısı amını karşımda gördüm ve direk onada yumuldum.Hayattan kopmuştum resmen yaladım doyasıya yaladım o güzel amını.Filiz abla inlemeye başlamıştı.Ben yaladıkça inliyordu o da uzun zamandır yarrak yememişti heralde.Sonra ben soyundum benim yarrağı aldı eline somurmaya başladı.Ben zevkten ölmek üzereydim daha sonra daha fazla dayanamadım ve yatırdım sırt üstü, bacaklarını omuzuma aldım ve yarağımın kafasını amına sürtmeye başladım.Filiz abla inliyordu sik beni artık diyordu.Bende daha fazla bekletmeden ilk serferde amına köküne kadar soktum yarağımı.Filiz abladan ıhh diye bir ses geldi ve ben devam ettim hızladım ve içimin çıkarcasına boşaldım.Her zmana bun utekrarlamaya başladık ve çok mutluyum.