Dul baldızım yanıyormus, karımdan güzeldi.

Merhaba, ismim Mehmet, 26 yaşında, rüyalarını güzel kadınlar süsleyen, Yakısıklı bir delikanlıyım. O sabah uyandığımda aklımda kalan bir rüyanın olduğunu farkettim. Sanırım son rüyamdı, çünkü sikimin başı hala ıslaktı. Yan komşumuz Mine hanımdı rüyamda gördüğüm.
Mine hanım 43 yaşında, balık etinde, gayet bakımlı, yalnız yaşayan dul bir kadın. Tam domaltıp sikmeye çalışırken uyandım. Önce götüne sokmaya çalıştım, sonrada amına. Fakat beceremedim, bir türlü girmedi içine, işte tam orda uyandım… Tatil günüydü, evde diğer arkadaşlarım yoktu. Gün boyu internette “Olgun kadınları domaltıp sikme sahnesi.” ararken aklıma bir şeytanlık geldi. Çamaşır makinesiyle ilgili bir soru sormak bahanesiyle eve davet ettim Mine hanımı. O’da kırmadı geldi sağolsun : Banyoya, makinenin yanına geldiğimizde problemin ne olduğunu sordu. Ben makinenin alt kapağını açarak “Galiba içinde bir şey var, ses yapıyor.” dedim. Mine hanım ses yapan şeyi bulmak için tam istediğim gibi domalıp eğildi. Sikim anında kazık gibi oldu. Artık hiç kimse mani olamazdı bana. Zaten incecik bir tayt vardı üstünde. Yavaş yavaş götüne sürtünmeye başladım. O ise anlamamazlıktan gelip birşeyler aramaya devam etti. Taytın üzerinden külodunu sikimle sağa sola çeviriyordum. Neredeyse taytını ve külodunu delip amına sokacaktım sikimi. Mine hanım birden sertçe dönmeye çalıştı. İzin vermedim, beline sarıldım ve sürtünmeye devam ettim. “Ne yapıyorsun?” dedi. “Emin değilim.” diye cevap verdim. Hiç birşey söylemedi ve bir tepkide bulunmadı. Kendisini serbest bıraktım, ne olacaksa olsun diye. Mine hanım döndü, kendisinin 43 yaşında olduğundan ve aramızdaki yaş farkından bahsetti. Bense ‘Bunun benim için sorun olmayacağını, onu kız arkadaşım olarak görebileceğimi’ söyledim. Mine hanım bir an sessiz kalınca, beline sarıldım. Boyu benden kısa olduğundan, kafasını kaldırarak gözümün içine bakıyordu. Dudaklarına yapıştım, dilini ağzımın içine aldım. Bir süre öpüşüp yiyiştikten sonra birbirimizi soymaya başladık. En son onun külodunu çıkarttım ve önümde domalttım. Birden rüyam aklıma geldi ve sikimi göt deliğine sürtmeye başladım. İlk başta ses çıkarmadı, fakat sikimi biraz bastırdığımda geri çekildi. Sokmayacaktım zaten, aynen rüyamdaki gibi. Sonra amına sürtmeye başladım sikimi. Kasıklarına bastırıyordum fakat amına sokmuyordum. Amı iyice sulanmıştı. Kendime doğru çevirdim, yere uzandım, 69 pozisyonunda üstüme çıkardım. Amını yalamaya başladım. O ise ilk başlarda benim sikimi yalamadı, fakat sonradan küçük iniltilerle birlikte, koca sikimi gırtlağına kadar ağzına almaya başladı. Ara sıra küçük diş darbeleri hissediyordum sikimde, bu da beni iyice azdırıyordu. Amını hızlı hızlı yalamaya devam ettim. Sonunda amından sıvılar süzülmeye başladığında, üstüne çıkmanın vakti de gelmişti. Üzerimden kaldırıp tekrar domalttım. Sikimin başını yavaşça amından içeri doğru soktum, saçlarını tuttum ve kendime doğru çektim. Amının sıcaklığı ve ıslaklığı beni iyice tahrik etti. Banyoda soğuk zemin üzerinde olmamızdan dolayı, birazda heyecandan titremeye başladım. Kasıklarını iyice kavrayıp hızla gidip gelmeye başladım. Mineden hiç ses çıkmıyordu ve bu durum da moralimi bozuyordu. Saçlarından tutup sıkıca çektim ve daha hızlı gidip gelmeye başladım. Mine, 15 saniye geçmeden sert bir çığlık attı. Amımının zonkladığını hissediyordum. Gidip gelmeye devam ettim ve orgazm olmaya az kala, sikimi amından çıkardım. Çıkarmamla birlikte amının suları da akmaya başladı. Mineyi kucağıma aldım ve küvete yatırdım. Hafif kilolu olduğundan kendisini taşımakta biraz zorlandım tabi. Suyu açtım, küvet yavaş yavaş dolmaya başladı. Bu kez bacaklarını omzuma dayadım ve daracık küvetin içinde amını sikmeye devam ettim. Yüz ifadesinden anlayabiliyordum neden ses çıkarmadığını, zevk aldıkça kendini sıkıyor, kızarıp bozarıyordu. Ben artık yorulmuştum fakat hala boşalamamıştım, onun kasılmaları ise sürekli devam ediyordu. Sikimi amından çıkardım ve ağzına verdim. Bu kez sikimi isteklice emiyordu. Sikimi bir süre yaladıktan sonra benim küvete oturmamı istedi. Ben oturunca, kendisi de arkası bana dönük bir şekilde kucağıma oturdu ve sikimin kafasını göt deliğine dayayıp, benden yavaşca içine girmemi istedi… Sikimi alttan yavaş yavaş yukarı doğru bastırmaya başladım. Derken kafası götüne girdi. Devam ettim sokmaya. Köküne kadar yavaşca soktukça Mine kendini sıkmaya devam ediyordu. Sikimi götünden çıkarmadan, küvetin içinde domalttım Mineyi. Sikimi götünden yavaşça çıkardım ve tekrar dayadım deliğinin üstüne. Bu kez istemsizce sert bir şekilde içine bastırınca, Mine kendini sıkamadı ve çığlık attı. Deminden beri sessizliğini koruyan Mine artık bağıra bağıra inlemeye başlamıştı. Mineden çıkan sesler banyoda resmen yankılanıyordu. Götünü o kadar sert siktim ki, daha 5. veya 6. sokup çıkarmamda, götü kanamaya başladı. Götünün kanadığını anlamamasını umarak sikmeye devam ettim… Artık boşalmam gerekiyordu, Mine götünün kanadığını anlarsa sikiş yarım kalırdı. En sonunda daha da sertleştim ve abanarak götünün içine boşaldım. Sikimi götünden 2-3 dakika çıkarmadım, içinde inene kadar. Bu arada küvet ılık suyla dolmuştu, tam kıvamındaydı. Sikimi götünden çıkardığımda, Mine götünün kanadığını fark etti, fakat hiç aldırmadı. Bana “Bundan sonra seninle çok eğleneceğiz, şimdi küvetten çıkta temizleneyim.” dedi. Çıktım, karşısına geçip banyo yapışını seyretmeye başladım. Dayanamadı, gülümseyerek “Gel, hadi…” dedi, yanına çağırdı ve birlikte yıkandık. O günün kalan kısmında birdaha sikişmedik, fakat hep el ele, göz göze idik, sürekli öpüştük ve gece de karı koca gibi birlikte uyuduk… dul bayanlar her zman bekliyorum ve bir zıpkın gibi hazırım…