Babamın şehir dışında işi çıkmıştı annemi bana emanet etti ne emanet hemde

henüz 14 yaşındaydım,benden küçük 2kardeşim.annem ve babamla yaşardık.ancak babam işi gereği15günde bir gelirdi. 2-3gün kalır yine giderdi.bu durumda 14 yaşımda olmama rağmen ailenin erkeği bendim.yoksul sayılacak bir aileydik.evimiz kerpiçti ve evimizin bitişiğinde banyo olarak kullandığımız yine kerpiçten ve yer yer delik deşi sözde ilave oda vardı.annem sıksık olduğu gibi gereken hazırlığı yapmış ve banyo için bizi toplamıştı.önce kardeşlerimi yıkamış ve oynamaları için yollamıştı,sıra bana gelmişti,14yaşıma rağmen benide annem yıkardı ve ben elim ile sikimi kapatır başka şeyler düşünürdüm,annemse bak bak büyük adam olmuşta annesinden sikini saklarmış deyip gülerdi.bense birtürlü elimi sikimden çekmezdim.derken annem benide yıkar kurular ve giydirirdi.sıra anneme gelmişti, bana arkanı dön dedi bende döndüm lakin bu sefer bastıramadığım bir istekle başımı hafifçe soluma çevirdim annem arkası bana dönük olduğu için beni görmüyordu,soyunmaya başlad ve en son donunu sıyırdığında ortaya çıkan manzara inanılmazdı.38yaşın olgunluğu ve diriliğindeki bedenini tanrısal bir güzellikteydi.dolgun ve düzgün bacaklar ve baldır ve yine dolgun,inanılmaz, muhteşem kalça.donup kalmıştım.annem bizi yıkadığı büyük saç leğenin önünde diz çöktü başını leğene uzattı ve saçlarını yıkamaya başladı.saçlarına su dökmek için her eğilişinde o muhteşem kalçaları ayrılıyor ve en değerli hazinesi,karaelması görünüyordu.tabi bununla beraber ilk defa gördüğüm amı.donmuş bir şekilde ona bakarken saçlarını yıkayıp leğene girdi ve bedenini sabunlamaya başladı,üst tarafını sabunladıktan sonra ayağa kalktı ve bacaklarını sabunladı tabi her eğilişinde o muhteşem iki tepe ayrılıyor ve küçük karaelması ortaya çıkıyordu.büyülenmiş gibi bakarken leğene oturdu ve bana dönerek hadi bakalım sıra sende dedi. dedi ama bu sefer donma sırası ona gelmişti zira 14yaşındaki oğlunun siki şortunu delecek gibi sertleşmişti.hemen elindeki sabunlu bezi aldım ve sırtını sabunlamaya başladım,zaten beni bunun için bekletiyordu.bir kaç dakika sonra hiç yapmadığı bir şey yaptı, bacaklarım ağrıdı bahanesiyle ayağa kalktı ve böyle devam etmemi istedi.bir kez daha donmuştum zira burnum kalçasına değiyordu ve amı götü gozümün önündeydi.neden sonra bende atağa kalkıp sabunlamaya devam ettim ancak bu sefer sabundan çok okşuyordum,annem birşey demeyince kalçalarınıda sabun bahanesiyle okşuyordum.ben korkarken annem hiç beklediğim bir yaptı veayakta bacaklarını araladı.apış aramıda sabunla oğlum çiş kokmasın dediğinde terden sırılsıklam olmuştum.artık anlamıştımki annem boşalmak istiyordus abunlu bezi elimden attım velimi apışarasına sokarak amını okşamaya başladım birkaç dakika sonra bacaklarını kapattı ve elim amında bacağını açıp kapamaya başladı,çok sürmedi annem iniltiler içinde sarsılarak şakır şakır boşalmıştı.kadınlarında erkekler gibi boşaldığını o zaman öğrendim.annem leğene geri oturdu bana baktı şortumu sıyırdı beni tam karşısına gelecek şekilde leğene oturttu.bacaklarımı bacaklarının altına aldı ve ken din doğru iyiçekti.sikimi amına ssokarak iki elini leğen dışarı çıkarıp yer dayadı ve geriye doğru kaykılıp yavaş yavaş gidip gelmeye başladı.ben daha fazla dyanamayıp boşaldım ancak annem sabit bir şekilde bana bakıp devam dedi,zaten kontrol annemdeydi o devam etti,birden pozisyonunu değiştirdi ve dizleri leğenin içinde dirsekleri yerde domaldı kalçasını tamemen sikime yanaştırdı,tepecikleri iki yana ayrılınca karaelması ortaya çıkmıştı, hadi bakalım annenin karaelması sni bekliyor dedi,yani annem onu götten sikmemi istiyordu denileni yaptım başı biraz zorlandı ve acıdı ama sonrası kolay oldu.ne kadar gidip geldim bilmiyorum ama annemin yine sarsılmaya başladığını görüyordum.o hale gelmiştiki bedenindeki tüm ayva tüyleri diken gibi olmuştu.sarsıla sarsıla yine boşalmıştı, bense devam ediyordum.derken artık acıyor çıkar dedi.annemdi dediğini yaptım tekrar yüzünü bana döndü ve amına sokturduğu pozisyonu aldı,ben yine amına sokmaya çalışırken hayır dedi ve yine elleri leğenin dışında ve yere dayamıştı gel dedi ağzıma ver emmek istiyorum,oğlumun tüm dölünü yutmak istiyorum.dediğini yaptım annemin ağzına verdim.annem büyük bir iştahla emiyordu sikimi,bende daha fazla dayanamayıp ne varsa bıraktım, döllerim annemin ağzın taşıyordu ancak o damlasını bile yere düşürmüyor yalana yalana yutuyordu.fazla değil yarım saat sonra tipik anne davranışına başlamıştı,sanki daha yarım saat önce o mutluluğu biz yaşamamıştık.tuhaf ama annem aramızda hiçbir şey yaşanmamış gibi davranıyordu.günler,haftalar geçiyor ancak tüm çabalarıma rağmen annem taviz vermiyordu.birkaç ay sonra annemin haklı olduğunu yaşananların asla yaşanmaması gerektiği sonucuna vardım ve yenilgiyi kabullendim.ancak ertesi günü babam geldi ve herşey baştan başladı,zira geldiği gün babam annemi sikti tabiki.ama bu sikiş benim sikişime benzemiyordu,babam anneme hoyrat davranıyordu,bu anneminde hoşuna gidiyorduki bağırmamak için donunu ağzına almış bir yandan inliyor biryandan yarrağına hasret kaldığım kocam doyur beni diyordu.işte bu olay benim anneme geri dönüşümü sağladı.verdimi derseniz hayır ,birdaha kendini bana siktirmedi ama ama öyle şeyler olduki sikmekten daha heyacan verici.mesala babamla sikişmelrinin çoğunu bana izletmesi ve benzeri.neyse bunlar bir dahaki yazıya,enkısa